Tatranské informačné kancelárie Starý Smokovec 052/442 34 40 Tatranská Lomnica 052/446 81 19 Informácie

Top udalosti

Tatranské rozprávkové putovanie

CVIČENIE PRE ZDRAVIE

VESELÉ SMOKOVECKÉ TRHY

Putovanie za históriou tatranských osád

Kaviareň a čajovňa u Vlka

Tatry pomáhajú Ukrajine spustili pilotnú fázu call centra

  • 18.05.2022

Starý Smokovec, 18.05.2022

Tatry pomáhajú Ukrajine spustili pilotnú fázu call centra a zhromažďujú informácie o odídencoch v okrese aby im následne mohli poskytnúť čo najlepšiu adresnú pomoc v spolupráci s ostatnými organizáciami, ktoré v regióne pomáhajú.

Tím tento týždeň vyráža aj do terénu – či už do skladov humanitárnej pomoci alebo priamo na miesta kde odídenci bývajú. Prvou skúškou bola burza práce z piatku 6.5.2022, kde sa zúčastnilo 85 odídencov, ktorých zamestnanci callcentra následne kontaktovali a zisťovali spätnú väzbu. Štyria si už našli prácu, pre 42 tam boli veľmi zaujímavé pracovné pozície a sú momentálne v procese užších pohovorov. Len 11 ľudí sa vyjadrilo, že ponúkané pracovné pozície neboli pre nich zaujímavé. So zvyškom sa nám zatiaľ nepodarilo spojiť.

Call centrum zatiaľ funguje ako aktívne – teda voláme my, hovory zatiaľ neprijímame a preto ešte nezverejňujeme telefónne číslo. Po úspešnom zaškolení sa do systému rozbiehame tento týždeň tieto dve aktivity:

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

  • Aktívny zber údajov o odídencoch v okrese
    • registrácia je možná viacerými spôsobmi – buď vypísaním papierového formulára a jeho odovzdaním tímu Tatry pomáhajú Ukrajine (odovzdať ich môžete aj v Tatranských informačných kanceláriách – Starý Smokovec a Tatranská Lomnica) alebo vyplnením online formulára na tejto adrese (takisto po načítaní QR kódu). A samozrejme všade tam, kde stretnete tím Tatry pomáhajú Ukrajine (napr. na rôznych akciách)
    • Ak máte vo svojom okolí odídencov, dajte im vedieť, nech sa s nami spoja – najlepšie cez online formulár. Ďakujeme
  • Evidencia výdaju materiálnej pomoci
    • Otestovanie systému v regionálnych centrách pomoci s cieľom získania prehľadu o vydávaní materiálnej pomoci v rámci celého regiónu

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Čo je vlastne úlohou call centra, ktoré vzniklo v rámci projektu „Tatry pomáhajú Ukrajine“, ktoré podporilo Donio n.f?

  • Prepájať organizácie pôsobiace v regióne a zabezpečiť jednotnú a zdieľanú databázu
  • Postupne zavádzať evidenciu požiadaviek a potrieb a zabezpečiť ich vyriešenie
  • Poskytovať overené informácie, nasmerovať odídencov ako čo vybaviť
  • Prinášať informácie vlastnými komunikačnými kanálmi a minimalizovať komunikačné šumy

Naše komunikačné kanály