Tatranské informačné kancelárie Starý Smokovec 052/442 34 40 Tatranská Lomnica 052/446 81 19 Informácie

Top udalosti

CVIČENIE PRE ZDRAVIE

VESELÉ SMOKOVECKÉ TRHY

Tatranský ľadový dóm

Putovanie za históriou tatranských osád

Kaviareň a čajovňa u Vlka

Hotel Lomnica získal ocenenie Travellers Choice

hotel lomnica
  • 02.09.2020

Chceli by ste navštíviť jeden z najlepších hotelov na svete? Vo Vysokých Tatrách to nie je problém. Hotel Lomnica, prezývaný aj Prvá dáma Tatier, nedávno získal ocenenie Travellers’ Choice, ktorú udeľuje portál Trip advisor ubytovaniam, atrakciám a reštauráciám, ktoré konzistentne získavajú skvelé recenzie od cestovateľov a patria v rebríčku medzi 10 % najobľúbenejších zariadení na Tripadvisore. Cena sa udeľuje raz ročne.

Trip advisor je stránka, ktorá sa plne spolieha na obsah tvorený užívateľmi a tak sa pri výbere dovolenky, ubytovania či atrakcie môžete spoľahnúť na recenzie od skutočných užívateľov. Veď kto poradí cestovateľom lepšie ako samotní cestovatelia?

Opýtali sme sa pani riaditeľky, pani Semanovej, ako vnímajú ocenenie a či majú skúsenosti aj s negatívnou kritikou. „Ocenenie od cestovateľského portálu Tripadvisor nás  veľmi teší. Je pre všetkých nás veľkým povzbudením a ocenením našej práce. Hostia celkovo v našich príspevkoch najviac oceňujú:

  • personál a prístup personálu k vybavovaniu potrebných vecí od rezervácie pobytu až po check-out
  • milujú našu gastronómiu – najmä raňajky, ktoré sú asi najviac fotografovaným instagramovým momentom tohto leta
  • prostredie – ktoré tvoria veterány, obrazy, historický „duch“ tohto miesta.“

,,Myslím, že hore uvedené body sú aj dôvody, pre ktoré si hostia hotel vyberajú a vracajú sa späť. Okrem pozitívnych recenzií chodia aj konštruktívne – nenazvala by som ich vyslovene negatívne, ale sú konštruktívne, pretože ich vyriešenie nás posúva smerom ku kvalitnejším službám. Na druhej strane ak niekto negatívne hodnotí fasádu novej prístavby, alebo mu prekáža dym z výfukov veteránov – sú to ojedinelé komentáre, ktoré nie je možné zmeniť. Tie však, ktorými vieme zmeniť prístup, upraviť službu či proces hotela, riešime s manažérmi zodpovednými za prevádzku jednotlivých častí okamžite,“ doplnila pani Semanová.